Good times wont last forever..

Okej, idag behöver ingen läsa min blogg.
Troligen kommer allt som skrivs bara vara negativt gnäll.. så att ni vet.


Ingen bra dag idag. Fattar inte vrf allt måste gå åt helvete på samma gång? : /
I skolan har jag hur mkt som helst att göra,
massor arbeten o prov som jag ligger efter med.
Här hemma är det också skit, vi bråkar hela tiden..
Mest om pengar, eftersom vi inte har några..
o är tvingade att leva på farmor o farfar just nu.
Kompisfronten.. vad ska man säga där? Jag har Juhanna o Carro iaf.
O sen en massa ytliga vänner som snackar skit osv. Blää.
De här med kärlek går väl inte heller spec. bra just nu. Ooh så trött på att vara singel!
M. förstör mitt liv, likaså D. som inte förstår ett skit.

Jag försov mej imorse, så jag missade Svenskan.. mindre bra gjort av mej.
Gick iaf på Matten, Samhällen och 30 minuter av datan ungefär..
Data hade vi sist, slutar egentligen om 15 minuter men jag orkade inte vara kvar.
Mådde så dåligt av allt. O sen så kallade kompisar som bara gör saken värre..
Väldigt snällt. Så jag tog mina grejer o cyklade hem..
O nu sitter jag här.. Ska nog bara ta det lugnt idag, tänka på allt oså.
Kanske träna ikväll om jag orkar.

Aja, skriver mer senare.. jag kanske mår lite bättre då.
Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0