I don't know..

Woho, nytt besöksrekord på bloggen igen! ;) Så roligt.
Men kommentera gärna lite mer : ) Älskar kommentarer!

Har varit en sådär halvbra kväll typ : ) Både bra o dålig..
Lite jobbigt att sitta vid datorn hela dagarna, men finns inget annat o göra.
Speciellt inte nu när det är snöstorm : / fy fan.
Imorn ska jag o Juhanna till skolan.. hoppas vädret är lite bättre då.
Efter skolan ska jag o träna/sola.. sen när Juhanna slutat skolan ska vi ta
en promenad : ) O på kvällen ska jag troligen till heggson.. skulle hänga med
dom ut o springa som judar (?) eller nåt :P haha. Blir nog trevligt iaf..

Mest ser jag fram emot Lördag, då jag ska hem till farmor o farfar o äta smörgåstårta..
O sen festa med Anton, Juhanna o folk på kvällen : )
Saknat Anton skitmkt! + att det finns inget roligare än att festa med min Juhanna.
Vilken kväll det kommer bli ;)

men meen, time for bed..
seinfeld börjar om 10 minuter.. så gonatt ! : )

Kommentarer
Postat av: johanna

oh de finns absolut ingen roligare att festa med än dig :D OH som jag saknat min älskling gaylord :Dfyyyfaaan han ska få kram :P

2007-01-12 @ 17:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0