I miss my baby booo

Klockan är 2, herregud va den här kvällen gått fort.
Även fast dagen började dåligt så slutade den väldigt bra : )
Sov ett tag förut, efter det pratade jag med Jimmy kamel i nästan 2 timmar..
o sen har jag bara suttit här. Haft lite myspys framför datorn o sådär ;)
Sjukt va kallt det är, fryser även om ja sitter fullt påklädd med täcke runt mej.
Ge mej sommar nu!

Har sovmorgon imorn, skönt! Väldigt slapp dag annars också.. bara 2 lektioner : )
Det gillar vi! Efter skolan vet jag inte riktigt vad jag ska göra..
funderar på att åka o sola lite med Juhanna om jag får tag på henne.

Jag tror att det kommer bli en väldigt trevlig helg iaf..
på fredag ska jag o kolla på Linusen när han ska uppträda ;)
ska bli kul o se honom... Efter det blir det lite fest hos någon, vi får se var vi tar vägen.
Kit o jag ska iaf göra fullt med drinkar den kvällen, mums!
Får bara se till att få tag på pengar.. annars blir det tråk.
De här drinkarna låter otroligt goda iaf...

MARK 7

2.5 cl koncentrerad blåbärssaft

2 cl vodka

mjölk

911

vaniljglass och mjölk

3 cl vodka

3 cl Bailey´s

1 st enkel Daim

Muums! får hoppas att jag iaf har råd att göra någon av dom, haha.

Hm funderar på att sova nu faktiskt, börjar bli riktigt trött nu.
Aja, puss o gonatt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0