Idag är vi osociala !

Hm.. vad ska man säga. Jag tror att jag hatar datanördar.
Inte hatar kanske.. men seriöst, när man börjar att välja spelet framför andra människor
så har det gått för långt. Jag försöker få kontakt med dessa datanördar..
men utan att lyckas. Man kanske får ett svar, sådär var 5e timme.
Trevliga, sociala killar är det vi pratar om ! Blää.
Fattar inte hur ett jävla spel kan vara så viktigt ?


Aja, haha :D Idag är jag på halvbra humör.. som ni kanske märker ;)
Somnade inte förrän 6 inatt så jag är ganska så trött,
o sen vaknade jag runt kl. 10 av att mina kusiner sprang runt i mitt rum.
En dålig start på dagen för oftast en dålig dag med sig också.
Fast när det gäller bloggen så har detta varit en jätte bra dag ! : )
Jätte glad är jag för att så många hittat hit.. hoppas ni fortsätter läsa min blogg ;)

Hm slapp dag har det varit idag.. vi åkte aldrig till mina kusiner,
Helen - min moster, hade feber osv.. Ganska skönt på ett sätt,
eftersom inte jag heller mår så speciellt bra så är det skönt att vara hemma : )
Så hemmakväll med familjen blev det.. vi har ätit god mat o sådär.
Mest har jag legat här i min säng vid datorn.. o haft otroligt tråkigt.
Spelat msn-spel med Juhanna o fixat Julias blogg..
Vilken Lördag-kväll, fyfan :P haha.
Men men.. nu tror jag att ja ska ta o städa lite i mitt rum faktiskt.
Har bara slängt ner allt skit på golvet, så det är dags att ta tag i det nu.

Skriver mer senare, när jag kommit på något vettigt att skriva om ;)
Puss på er.

O tack Emma för att du fixade min profilbild också : ) Jättebra blev det !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0