Jag tråkar ut er med listor ;)

Har du ätit fisk idag? Japp, makrill :P

Är din hobby att läsa biltidningar? Nae, bara VeckoRevyn o sånt läser jag.

Har du någon gång tittat dig i spegeln och tänkt "Fasen vad lik jag är Alice Bah"? Spy!

Har du hål i öronen? Yes.

Drack du monsterläsk när det var poppis? Haha, ja det är ju skitgott : )

Har du någonsin köpt en griskulting? Nej?

Gillar du att utnyttja folk? Haha nej.

Ser du ofta på TV? Kanske 2 timmar/natt.

Är din mor mer än 19 år äldre än dig? Nae, hon är 18 år äldre.

Leker du fortfarande med Barbie? Haha ja klart.. Nae, det gör jag inte tyvärr.

Har någon varit otrogen mot dig? Inte vad jag vet..

Drömmer du om att bli fotbollsproffs? Inte direkt, haha.

Har du åkt snowboard nån gång? Nope, men jag vill !

Borde du göra något vettigt nu? Mjo, duscha o sen sova.

Har du jobbat på en kondomfabrik? Haha wtf?

Har du haft sex med fler än tio personer? Nae ..

Har du lekt "Batman" det senaste året? Lätt att jag har ;)

Har du hånglat med fler än fem personer? Haha, mjo det har jag.

Äger du fler än 5 konservburkar med bruna bönor? Nae :P

Gillar du äppelmos? Japp : ) Mums!

Skulle du kunna tänka dig att äta en livs levande daggmask,
om du fick 10 000 dollar för det?

Haha. Jaaa.. eller nej. eller jo, ja.. det skulle jag nog.. kanske.

Har du hånglat med någon kändis? Hm nej.

Har du varit otrogen? Vet inte om man kan kalla det otrogen.. på gränsen typ.

Vad föredrar du, att äta eller att spela squash? Äta, det är gott.

Har du någon gång blivit inkallad av rektorn? Isf, varför?
Nae, så dum har jag aldrig varit.

Vad har du för färg på dina tapeter? Röda o vita.
Har du någon gång varit riktig jävla galet kär? Jaa, klart. Men det glömmer vi.


Kommentarer
Postat av: hahaha

vad är det för fel med alice bah då? hon är ju vacker din idôit!

2007-10-10 @ 13:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0