Liten lista..

ÄR: En trevlig, snäll, glad, blond, slapp svullare.
GER INTRYCK AV ATT VARA: Tystlåten och blyg?
KAN: Bli arg på små saker och vissa människor. Speciellt fjortisungar.
BLIR GLAD AV: Snälla o roliga vänner, nya kläder, festa osv : )
HAR: Hm? Det är så mkt grejer jag har..
VILL HA: Massor massor kläder, bra betyg o en pojkvän.
SKULLE VILJA: Resa utomlands, eller förverkliga alla mina drömmar oså.
TYCKER OM ATT: Köpa nya kläder, träffa mina kompisar, festa o sova.
HAR ETT BRINNANDE INTRESSE FÖR: Haha, ja vet inte. Min säng kanske :P
BRYR MIG OM: Familjen och vännerna.
TRIVS MED: Jaaadu, trivs med det mesta just nu : )
KÄNNER OBEHAG INFÖR: Skolan! Uääk.
PLANERAR ATT: 2007  kommer bli bästa året.
BOR I: ett hus med min familj.
SKULLE VILJA BO I: Egen lägenhet!
KLÄR MIG GÄRNA I: Mjukisbyxor o t-shirt
ÄTER GÄRNA: Kyckling/Curry baguette! eller Burger king. Jag lever nyttigt vetni, haha.
DRICKER GÄRNA: Juice eller cola : ) När det är fest dricker jag mest cider.
TRÄNAR: Haha, jo jag ska väl börja med det nångång snart.
TITTAR OFTA PÅ: Typ Jay Leno eller Ugly Betty.
LYSSNAR OFTA PÅ: Sunrise Avenue!
LÄSER: Bara tidninigar ;)
PRENUMERERAR PÅ: Inget just nu.


Kommentarer
Postat av: elin

hehe asså. tack så mycket :D

2007-01-06 @ 01:03:04
URL: http://www.elinalexi.blogg.se/fashion/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0