Lööördag !

Haha. Helvete vad jag ska hålla på med blogg då.. det har blivit mitt liv :P
Nae vars men just nu har jag inget bättre för mej så.
Har bestämt att jag ska ta det lugnt halva dagen idag ..
- sitta i pyjamasen framför datorn, eller kolla på film kanske.
Snart ska jag nog hoppa in i duschen också, o sen lägga ansiktsmask o så : )
Slapp-lördag kallas det ;)
Lite senare sen kommer Juhanna hit, vi ska göra egna drinkar o ha trevligt.
O efter det blir det med eller utan med Jimmy kamel o killarna : )
Ser ut som att det kommer bli en mkt rolig lördag det här.. ;)

Ha en bra dag : ) Pusshej


Kommentarer
Postat av: Gizella

Drinkar låter bra ;)
Ha en riktigt härlig kväll!

2007-01-06 @ 14:59:44
URL: http://gizella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0