Lööördag !

Det snöar ute! Uusch. Jag som trodde att vi skulle slippa snön detta år.. men nejdå.
Blää. Tur att jag ligger inne i min säng iaf : ) Här är det varmt o gosigt.
Slapp dag även idag ;) Eller ja.. ikväll ska vi ju till mina kusiner, men det är då det : )
Klockan är 3 o jag har inte lämnat min säng än.. haha va är det här ;S
Bara jag inte går in i mina vanliga datanörds-vanor igen..
Va uppe hela natten o sova hela dan. Usch, det är inte bra.
Snart ska ja väl gå o fixa iordning mej lite iaf, så att det inte blir allt för stressigt ikväll.
Hoppas det blir en rolig kväll, roligare än igår iaf :P Och  god mat!
Undrar va dom bjuder på?
Jag är trött på att leva på godis, tur att allt är slut nu iaf ;)

Aja, ska äta lite nu.. är skithungrig.
Puss så länge : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0