Måååndag

Usch måndag igen, o hela 4 veckor kvar tills Sportlovet.
Idag är jag inte på humör alls. En ganska dålig dag har det varit..
Tur att man går i en så bra klass : ) Dom livar iaf upp stämningen lite..

Började kl. 8 imorse, var knappt att jag hann eftersom jag vaknade vid halv.
Men hann gjorde jag, o känner mej väldigt stolt just nu - en hel dag utan skolk.
Ni tycker säkert att det låter som ingenting, men för mej är det väldigt svårt att
stanna i skolan en hel dag, kommer alltid på massor olika bortförklaringar för att få gå hem.
Känner mej mkt duktig nu ;)

Kom hem för ca 1-2 timmar sedan.. Då åt jag en macka + te,
o sen dess har jag suttit här.
Spelat biljard med Jimmy kamel på nån spelsida, haha.
Tror att jag ska gå o lägga mej ett tag o vila, är väldigt trött o har ont i huvudet.
Vill bara att den här dagen ska ta slut.

Haha, aja ska inte klaga mer nu :P
Skriver mer senare, förhoppningsvis ett lite mer posetift inlägg ;)
Puss på er.


I hate you, you, and you.


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Det är ju 5 veckor kvar, om man räknar med denna vecka ;P

2007-01-22 @ 23:20:40
URL: http://alle08.blogg.se
Postat av: Madde : )

Vi har lov vecka 8, så då är det 4 veckor kvar :)

2007-01-23 @ 11:09:54
URL: http://maddiies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0