No promises

Oh då var man hemma igen! Väldigt skönt, för jag har massor att göra..
Fast roligt har det varit. Massor, o då menar jag massor.. god mat
- lutfisk, ris á la malta, chokladpudding.. o jag vet inte allt :P
Min mage mår mkt bra nu kan jag lova ;) haha.
Aja, det här är ju min sista onyttiga dag nu, så då kan man ju svulla rejält :P
Sen fick jag massage av min kusin också.. ooh det är grejer alltså : )
Julia är verkligen duktig på sånt, så jag utnyttjar henne lite.
Jag mår som en kung nu, haha :P

Snart ska jag hoppa in i duschen tror jag, efter det blir det slappt framför tv:n
ett tag innan det är dags att städa. Haha var typ nån dag sen jag städade sist,
men nu har det blivit lika stökigt igen. Usch. Måste bli lite duktigare på att hålla fint..
det var faktiskt ett av mina nyårslöften ;).

Imorn är sista dagen innan skolan börjar. Fy fan vad kul! inte.
Vill verkligen inte tillbaka dit.. den här gången måste jag ju vara duktig också.
Inget skolk, massor plugg o ingen fritid. Blää..
Aja, vill jag inte jobba som städare på McDonalds så måste jag plugga!

Men, jag orkar inte tänka mer på sånt just nu.. nu blir det dusch ;)
Puss så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0