O.C. time : )

30 minuter kvar tills O.C. börjar nu : ) Jag har laddat upp med gurkstavar, hemmagjord
dipp o te.. nyttiga livet går ganska bra faktiskt :P Fast idag har jag ätit som en häst..
men bara massor nyttiga saker iaf, det är bra.

Slapp dag idag, preecis som vanligt : ) När jag kom hem la jag mej o sov typ direkt.
Vaknade några timmar senare, o sen dess har jag bara suttit här vid datorn.
Jag som skulle baka bröd idag tänkte jag.. men vi hade inte jäst hemma, så jag får
väl baka i helgen eller nåt ;)

Mamma o jag hade ett stort tjafs om allt o inget förut.. usch.
Så jobbigt när man börjar tjafsa om en grej, o sen drar in fler o fler grejer..
tills det tillslut är ett stort bråk o man inte ens minns vrf man började tjafsa från början.
Men nu är det löst iaf, o jag fick som jag ville. Eftersom jag alltid har rätt ;)

Aja, tänkte att jag skulle hinna duscha innan O.C också, så jag måste sätta lite fart nu : )
Skriver mer senare.. Pusspuss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0