Ooonsdag !

Snart är det dags att cykla iväg till skolan igen, det ser jag verkligen fram emot.
Seriöst, jag orkar inte mer snart. Allt är åt helvete just nu : / blää.

Haha sorry om mina blogginlägg är så positiva nu för tiden :P
Men det blir så ibland, måste ha nånstans att skriva av mej..
o här är ett bra ställe. Så jag hoppas ni står ut ;)
Efter mörker kommer solsken eller va dom nu säger :P
..så snart är jag nog mitt vanliga jag igen.

Idag är det dags för tandläkaren igen, fan va kul! inte.
Men en sak som är bra är att jag tar bort min tandställning om ca 1 månad.
Det är riktigt skönt :D

Efter skolan blir det stan, ska till biblioteket igen..
O ikväll blire träning : ) en ganska slapp dag.

Men men, nu måste jag cykla iväg.. ha det bra : )
Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0