Ooonsdag !

Usch, ingen bra dag idag. Har ont i huvudet o är trött som en .. ja, nånting.
Har iaf varit på alla lektioner idag (utom en, men jag kände för sovmorgon).. det är duktigt av mej.
Fick sluta lite tidigare från Fotografisk bild också, det var skönt.
Fy helvete vilket väder det är ute alltså! Det var inte roligt att cykla till o från skolan han jag lova. Blää.
Slipper man ju duscha ikväll iaf. Haha nevars..
Idag har jag faktiskt rätt mkt att göra - läs listan nedanför om du är intresserad ;)
Hade tänkt fråga Juhanna om hon ville ta en promenad lite senare, men 1. Jag har ingen aning om vart
hon är : / Inte träffat henne sedan i fredags heller. Saknar dej Juhanna!
Och 2. Vädret! Inte så mysigt att promenera i detta väder.
Såå.. det blir nog mest att vara hemma idag skulle jag tro : ) Tända lite ljus o mysa med mej själv.
Måste gå bort till Östenssons lite senare också, eftersom jag hade tänkt färga håret ikväll ;)

Att göra:
Städa mitt rum..
..Och försöka hitta mitt hjärt-halsband nånstans i röran.
Köpa hårfärg --> Färga håret. Tar på söndag istället, orkar inte idag.
Kolla på O.C .. + What about Brian.
Baka brööd. Dom blev mkt bra. Inte.. Man kan fan mörda nån med dom så hårda blev de, haha.
Duscha o ha lite hemmaSpa.
♥ Tvätta mina byxor
♥ Tända ljus o bara myysa ( ensam, såklart :/ )
Fixa pengar till Denice Fixar imorn istället, samtidigt som jag klipper mej.

Japp det var det.. dags att sätta fart ;) Puss påre.

Kommentarer
Postat av: johanna

hahaha du slår faaan inte mina drömmar (läs mardrömmar) jag gjorde i skolan härromveckan DE VA SOM STENAR vi kunde inte ens BITA i dem DÄR HAR DU HÅRT!!!!

2007-01-31 @ 20:11:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0