Puss på dej idiot

Plats: Framför datorn
Tillstånd: Trött, uttråkad osv
I fickorna: Ingenting

Vad händer ikväll? Slappa bara tror jag
Vad åt du senast? Tacos
Vem ringde du senast? Hm skolan.

Vem mailade du senast? Minns inte
Roligast förra veckan: Fredag/Lördag
Favorit läsk: Coca-Cola
Favoritmynt: Guldpengar
Favoritskådespelare: Vet inte riktigt
Favorithund: Haha.. kommer inte på nån.

Favoritjuice: Färskpressad apelsinjuice: )
Onödig kändis: Finns så många..
Nödvändig kändis: Hmm.. Paris Hilton.
Sämsta grannen: Tapper -  är alkoholist o har ett billarm som går mitt i natten.
Bästa ingrediensen i en god gryta: Vet inte riktigt.. syltlök kanske.
Frisyren: Blond, uppklippt, lugg, halvlångt.
Hur mår du nu? Det ska vi inte prata om, blir bara derimerad :P
Vilken låt lyssnade du senast på? Mr Vainrecall - Culture beat

Vad vill du ha för hårfärg? Ljusblond
Vad tycker du om att äta? Hm.. kycklingfilé med potatisgratäng.

Har du lyssnat på nåt annat nu? Hm musiken som min bror spelar..
Vem ska du gifta dig med? En omtänksam och snygg kille ;)
Är du kär i nån du har nämnt i de tidigare frågorna? Hm, haha..
den enda kille jag nämnt är väl tapper isf, o han är 50+.. så det är nog inget för mej.
Idrottar du? haha naa. inte direkt..
Tycker du om att ligga på stranden och sola? Lätt : )
Är du med i nåt crew? Min o Juhannas creeew ;)
Har du lyssnat på nåt annat nu? Men helvete vilket tjat!

Vad har du på dig idag/kväll: Mysbyxor, tubtop o svart tröja.
Har du växt något det här året: Haha nae.
Vilket år har varit ditt bästa: Jag har bestämt att detta år ska bli det.
Vad ser du fram emot: Sommaren, min 18 års dag osv ;D
Vad har du ångest inför: Skolan, mitt liv.. det mesta just nu :P Fint äre.
Hur långt hår har du: Typ en bit under axlarna..
Är du nöjd med det: Mjodå, men behövs klippas snart
Går du i skolan så mycket som du ska: Haha jo jag tycker det. Men eftersom
folk frågar mej om jag går kvar i skolan... så borde jag nog vara där lite oftare.
Vad har du för betyg i svenska: Just nu IG.
Och engelska: G i Eng A, o inget i Eng B eftersom jag slutat den kursen.

Matte?: Matte är jag bra på iaf : ) Har typ VG.
Vilket är ditt sämsta ämne: Svenska tack vare fittläraren : /
Har du en bra klass: Haha jodå. 20 killar o 4 tjejer.. det säger väl sig själv ;)
Vad finns på ditt databord just nu: cola flaskor, flera glas, ljus, kaktus, mobilen osv.
Varför blev du arg senast du var det: Blev arg på mej själv eftersom jag har en dålig dag.


Hur ofta städar du: Borde städa varje dag eftersom jag är så slarvig. Men typ 2ggr/veckan
Hur ser stolen som du sitter på ut: Haha en trästol.. skitkskön. Verkligen : /
Hur luktar du nu: Typ escada.
Vad ska du göra i helgen: Festa med Jimmy kamel o folk : ) annars får vi se.
Drömålder: 20. 2 år o ca 300 dagar kvar..
Knark: Nono.
Dvd eller vhs: Båda ju : )
Favoritserie? Ugly Betty o O.C.
Har du någonsin färgat ditt hår svart? Nope
Vilket är ditt favorit-dataspel? Vet inte..
En grej du inte kan klara dig utan? Kärlek. Min dator..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0