Söööndag !

Oh, jag sov länge idag.. till 12 : ) Skönt va det.
Men nu kommer det väl bli lite stressigt skulle jag tro,
eftersom vi ska till mormor o morfar och äta Lutfisk vid 20 i 2,
dvs. om 40 minuter ungefär :P O jag sitter här nyvaken i pyjamas.
Aja, de är så det ska va ;) Tror jag skippar frukosten idag iaf,
så jag är riktigt hungrig när vi ska äta Lutfisk sen - det är så gott! : )

Haha, jag börjar bli sjuk igen.. så roligt alltså.
Fattar inte vad det är för fel på mej, sjuk hela tiden är jag :S
Aja, den här terminen ska jag gå till skolan även om jag är sjuk iaf..
Maddson ska bli pluggis!

Auu, men det är väl bäst att sätta fart skulle jag tro..
Ha en bra sista dag på lovet! - vissa har ju sovmorgon imorn ;)
Haha, pusspuss.


Kommentarer
Postat av: johanna

hhaa maddie , vissa har ju ledigt o börjar på tisdag DVS hela Carlsund???

2007-01-07 @ 13:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0