Svull-lördag !

Äntligen hemma, efter en lång men rolig dag : )
Hos farmor o farfar va det ganska trevligt, fast vi åt mest..
först smörgåstårta o sen massor glass, chokladpudding o grejer.
Helt död blev man.. efter maten somnade jag i soffan som alltid :P haha.
Vid 5 kom vi hem, då fixade jag till mej lite.. sen kom Juhanna hit : )
Då cyklade vi till ekön där festen var.
Väldig trevlig fest va det :P Fan va kul det var att träffa Anton igen alltså :D Ooh.
Vi satt o drack lite, åt tacos, körde ölspel o kareoke osv : ) Askul.
O sen gick jag bort till Kamel ett tag också,
men han körde dota så jag snodde hans säng ett tag sen gick jag tillbaka till festen.
Då var det rätt segt där.. porrfilm på tvn, folk som låg o sov eller satt vid msn :P
Så vi åkte hem runt halv 1, o sen dess har jag suttit här : )

Hade en skitstor spindel i mitt rum precis, fy fan alltså.
De är det värsta jag vet.. men jag väckte mamma, o så fick hon komma hit
o ta bort den : ) Nu är den nerspolad i toaletten iaf, så nu kan jag sova gott.

Funderar på att gå o lägga mej nu faktiskt, klockan är ju trots allt 3.
Ganska trött är jag också.. 
eftersom jag vaknade halv 8 imorse av att en viss kamel var lite vilder.
O efter det kunde jag inte riktigt somna om igen heller :P
Mysigt var det väl kan jag erkänna. Så länge det varade iaf..

Men meeen : ) sängen ser skön ut nu alltså..
Skönt att få sova hur länge man vill imorn ;)
Sov så gott! Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0