Tooorsdag !

Har knappt blivit nån bloggning idag ju :/
Mest eftersom jag varit upptagen med att göra... ingenting. Haha.
Ne men idag har jag varit i skolan iaf : ) Duktigt tycker jag. Jag tar en dag i taget..
Slappt dag var det.. Pratade lite med C. o det verkar som allt löser sig nu : )
De andra lektionerna såg vi film eller satt vid datorn bara.
Efter skolan åkte jag o Denice till McDonalds.. oh, efterlängtad pommes!
Skitgott va det.. När vi ätit upp gick vi tvärs över gatan till det nyöppnade Godishuset : )
Haha, inte klokt va mkt godis det finns! Jag skulle bara gå in o kolla lite..
men det slutade med att jag handlat godis för 78:- haha :P herregud.
Aja, sen åkte jag hem iaf.. o här hemma har jag bara suttit vid datorn o käkat godis :P
En sådär halvbra dag har det varit : ) Min mage mår ju mindre bra nu kan jag lova..

Aaaja, ska nog dra mej mot sängen nu tror jag ;)
sitter bara här o snackar med massor kåta killar på msn osv..
dansar lite o cam o sånt där trevligt :P
Men men, skriver mer imorn iaf.. puss o gonatt.


Kommentarer
Postat av: emma

du behöver vöäll inte gå ner i vikt? 16 kg är mycket till sommaren jag ska gå ner 18 till nu och har tänkt ta det på ett år. så 10 kg tror jag på till sommaren. jag äter som vanligt och så men inget godis:) hehe käkar popcorn istället:) maila mig så kan du få lite vv tips:)

[email protected]

2007-01-19 @ 14:09:36
URL: http://emma86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0