♥ 070707 !

Kul kul ;D Jag har faktiskt en kusin som är född 020202.. Extremt coolt ;)
Haha Aja.. Nu är det nog dags att gå o lägga sig !
Fast jag måste säga att det har varit en ganska mysig dag det här..
Vädret kunde ju vara bättre dock.

Imorn kväll kommer Jimmy kamel och Ywonne hit på kvällen..
laga lite mat, dricka något gott och sådär : ) Mysigt.
Det var ett bra tag sedan man träffade dom nu.

Ett bad skulle inte sitta fel nu, oooh.

Då har man bott här hos Kit i snart 2 veckor då, herregud vad fort tiden går!
Om 2 veckor får man flytta hem till mamma, pappa och Martin igen..
Sova i sin egen säng och komma tillbaka till alla gamla vanor.
Slippa diska och laga mat själv. Det ska faktiskt bli ganska skönt..
Även om jag skulle bo hos Kit minst 2 år till om jag fick det ;)

Meen men, nu blir det sängen :D
Det är bara jobbigt med långa inlägg, haha.
Puss o godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0