♥ En liten lista..

.. Som vanligt skyller jag på att jag inte har något bättre för mig.
Det har jag egentligen, bara att jag är för slö för att gå bort från datorn just nu ;)

Vad heter du?

Madeleine Axelsson
I mellannamn då?
Maria
Vart bor du?
Motala
Trivs du där?
Staden där alla känner alla..
Ja, jag trivs här.. men jag längtar tills jag kommer härifrån.
Brukar du läsa horoskop?
Varje dag
Har du körkort?
Nae, men jag planerar att ta det inom ett år.
Äger du några converse skor?
Ett par blå som jag köpte när jag gick i 9an.
Favoritdjur?
Hund.
Vad spenderar du pengar på?
Kläder!
Senaste konserten?
Om Vätternfestivalen räknas.. när jag satt utanför med Kit
och lyssnade på Martin Stenmarck, haha.
Festar du mycket?
Inte så mycket nu längre..
Antal kuddar i sängen?
4st.
Kan du baka bullar?
Ja det kan jag faktiskt : )
Har du varit med i scouterna?
Nope
Bläck eller blyerts?
Bläck.
Mcdonalds eller burger king?
Hmm.. BK.
Är du allergisk mot nått?
Bara myggor.
Äger du ett busskort?
Japp
Dricker du blå, grön eller röd mjölk?
Helst gul, men vi har alltid grön hemma.
Vad åt du till frukost?
Yoghurt från Lidl.
Närmaste vän på helgon?
Har ingen Helgon.
Vem ringde du senast?
Hem till farmor o farfar.
Antal timmar sömn i natt?
10 kanske.
Sov du ensam?
Ibland sover jag med Kit : )
Brukar du snusa?
Nej.

SENASTE PERSON SOM..

Sov i din säng:
Kit måste det varit
Såg dig gråta:
Kit
Fick dig att gråta:
Pappa
Du delade drink med:
Minns inte, men troligen Kit.
Gick på bio med:
Kit
Du gick på stan med:
Hmm.. Denice.
Skällde på dej:
Pappa eller Kit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0