♥ Jag har blivit tagen!

Jag blev "tagen" av Stina : )
Nu ska tydligen jag också "ta" några bloggare som jag gillar,
och därefter skriva upp dom på min lista..
Ni som blir tagna av mig är utmanade och måste göra en likadan lista ;)
Puss på er!

Amanda, Jättesöt tjej med en grym stil.. Hon verkar ha ganska gott om pengar
också eftersom hon visar nya fynd hela tiden.
Alltifrån teknikprylar till klänningar från Glitzy.

Denice, min kära barndomskompis : )
Har alltid lika roligt tillsammans trots att vi är så olika.

Johanna, uppdaterar inte så ofta.. men ändå går jag in här varje dag
för att se ifall hon skrivit något nytt ;)
En gammal kompis, som jag tyvärr inte träffar så ofta längre.

Emma, en av mina absoluta favoriter!

Emmy, jättekul att Emmy har börjat blogga : )
Även hon är en barndomskompis, haha. Sötare tjej får man leta efter.

Honeydew, Bästa! Vill träffa dig snart igen bryyden :D

Kelly, Ge mig hennes kläder tack! Gillar hennes blogg massor.
Det verkar vara en snäll tjej med fötterna på jorden : )

Kenza, Brukar inte läsa hennes blogg så mycket.. mest kolla på bilderna.
Snygg är hon iaf !

Mogi, hon är för mig en typisk Stockholmstjej.

Pyttis, Vad ska man säga.. tjejen rockar!

Johanna, Emmas lillasyster.. Jättesöt är hon : )

John, cool kille som bor i samma stad som mig själv.
Här får man läsa det senaste kändisskvallret, och se outfitsbilder på John himself.

Stina, Verkar vara en cool tjej som är ganska lik mig själv när det gäller
val av pojkvän bl.a.. haha ;)


Jag har säkert glömt massor.. men här är några av mina favoriter iaf : )
Gör listan du också!

Kommentarer
Postat av: Honeydew :)

:)

2007-07-29 @ 22:00:06
URL: http://honeydew.tjejsajten.se
Postat av: anna

haha men hallå! wow! Rockar jag?
Vad glad jag blev! tack!

2007-07-30 @ 01:10:01
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: John

Men tack snälla...

2007-09-22 @ 17:47:05
URL: http://johnvalencia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0