♥ Måndag !

Dagen börjar gå mot sitt slut. Skönt ! Idag har varit en riktig pissdag.
Ser fram emot imorgon, då ska jag träffa Emma.. och hon ska klippa mig : )
Vill tunna ut håret massor.. jag har så tjockt hår, det är jobbigt på sommaren.
Hm annars vet jag inte vad som händer imorn faktiskt. Slappt som vanligt.
Min auktion på Tradera är slut imorn. Usch vad priset har sprungit iväg..
Inte säker på att jag vill köpa den lägre, kanske bättre att spara pengarna?
Vi får se hur det blir. Jag berättar imorn vad det är för något iaf ;)

Idag har jag hjälpt Emmy med hennes blogg : ) Söt tjej.
Kul att hon börjar blogga.
Jag minns när jag följde hennes lunarblogg för X antal år sedan..
hon hade över 300 läsare, haha. Det ni !

Aja, det blir sängen nu.. jag vill att den här dagen ska ta slut.
Puss o godnatt !

Kommentarer
Postat av: Marie

Vilken somrig & fin blogg du har :)

2007-07-02 @ 22:59:06
URL: http://marieguld.blogg.se
Postat av: Isabelle =)

vad söt blogg du har :))

2007-07-02 @ 23:01:17
URL: http://izzabelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0