♥ My favorites!

Favorit...

  • ...klädesplagg: Oversize t-shirtar till tights.
  • ...drink: Piggelin-drinken är nog min favorit.
  • ...dryck: Alla sorters vatten.
  • ...stad: Ingen aning, jag har inte varit i så många städer..
  • ...musikgrupp: Finns för många.
  • ...musik: Gillar det mesta..
  • ...snacks: Hmm.. naturgodis är mums.
  • ...stilicon: Nicole Richie är het.
  • ...parfym: Paris Hilton - Heiress.
  • ...sport: Volleyboll är det enda jag är bra på ;)
  • ...magasin: Cosmopolitan, Glamour, SOLO.
  • ...bok: Läser inte så mycket. Men ska bli bättre på det : )
  • ...serie: Kan inte säga en :D
  • ...skådespelare: Jadu.. Jay Mohr kanske.
  • ...illustratör: ?
  • ...hemsida: Blogg.se och Bilddagboken är de jag är inne mest på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0