♥ Säljes !

Jag har bestämt mig för att sälja lite kläder m.m som jag köpt, men inte anväder.
Först ut är den här A-linje formade klänningen från Zoul/MQ
som jag köpte för 400:-..
Den är jättefin, och jag kommer ihåg att flera bloggare har bloggat om denna.
Dock något förstor på mig tyvärr, annars skulle den används flitigt.
Den är i storlek M, men passar även en mindre L..
Går till knäna ungefär, så det är perfekt med tights under.
Använd 1gång.. och jag säljer den för 300:- INKL. FRAKT!

108460-1329
Först till kvarn!
Maila: [email protected] om du är intresserad, eller har några frågor ;)

Kommentarer
Postat av: emma

vilken fin klänning.

2007-07-22 @ 21:11:34
URL: http://emma86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0