♥ Söndag !

Det regnar ute, fy fan vilken rolig sommar det här är.
Vi är inne i Juli och jag har inte tagit mitt första dopp i sjön än : /
Katastrof om ni frågar mig.
Imorn börjar jag jobba också.. då är det slut på sovmorgnar.
Fast det ska bli kul att jobba också faktiskt : )
Få in lite cash på kontot sen, det är nice..
har redan planerat allt jag ska köpa, haha.

Idag har jag varit hos farmor o farfar o fikat.
Åt den godaste munken jag någonsin ätit.
Fick lite smink av farmor också som hon köpt när dom åkte på kryssning : )
Efter det åkte vi hem o hämtade lite kläder till mig som mamma tvättat,
och sen till ÖoB o köpte lite mat till mig o Kit.
Nu är jag hemma hos Kit igen.. vi ska bara ta det lugnt idag,
mår lite halvbra nu efter igår, haha.
Ska ta ett varmt bad, äta jordgubbar, se film osv.
Slapp-söndag kallas det.

Nu ---> Sängen ! Puss så länge : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0