♥ Tisdagar är underskattade!

Japp. Idag har varit en riktigt bra dag :D
Trevligt att träffa Emma igen : ).. det var en månad sedan sist.
Vi gick till Med eller utan och åt varsin baguette och pratade lite om allt och inget.
Planerade nästa bloggträff lite smått också ;)
Sedan gick vi hem hit och hon klippte mig.. Det blev kanon!
Precis så jag ville ha det. Tack Emma ;)
Efter det följde jag henne till stan igen för att hon skulle ta bussen hem till Mjölby.
När jag skulle gå hem mötte jag mormor o morfar som skjutsade mig resten av
biten hem, så jag slapp gå i regnet. Vilken fin sommar vi har, eller hur? Blää.

Japp, sen har jag väl inte gjort så mycket mer idag precis : )
Suttit här, slappat, ätit middag osv.
Nu har jag och Kit gjort gurk-, morotsstavar och dipsås..
som vi ska äta framför Tv:n.
Och förut åt vi jordgubbar, bär o ananas med glass till. Mums!
Kit och jag lyxar till det ibland ;) haha.

Imorn ska vi på bio. Det blir Transformers.......
Kit vill se den, han har tjatat om den filmen väldigt länge nu.
Så jag hänger med honom för hans skull. Jag bjuder honom tillochmed.
Oh vad snäll jag känner mig ibland!
Fast det är ju alltid kul med bio : )

Mjaaa, nu ska vi lägga oss framför tvn o gosa lite.. haha.
Puss!

Kommentarer
Postat av: marigona

heeej.. vet du hur man fixar så att det blir sne textstil på rubrikerna..? så som hotspot.webblogg.se har? :) skulle inte du kunna hjälpa mig med det? tack å hej... återkommer :D

2007-07-04 @ 12:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0