♥ Update Önskelistan !

  • Nytt smink!
  • Korta jeansshorts!
  • Bikini!
  • Vit oversized t-shirt med neontryck!
  • Ny klänning!
  • Ny mobil!
  • Pengar!
  • Klippning och färgning!
  • Skor!
  • Solskyddsfaktor!
För ett tag sedan skrev jag en önskelista.. nu är det dags att pricka av,
och lägga till lite nytt också : )

Smink har jag köpt.. det blev en Masterpiece mascara och Loréal infallible foundation,
Bikini har jag köpt också : ) Hittade en vit med röda hjärtan på Gina Tricot.
Vit oversized t-shirt köpte jag på H&M för 98:-.. ett riktigt fynd!
Och förra tisdagen var ju  Emma här och klippte mig.. så nu behöver jag bara färga.


Nya grejer på önskelistan:

  • Digitalkamera.. när jag får min lön har jag råd, äntligen!
  • Almanacka.. nu när jag inte har någon mobil med almanacka så har jag jättesvårt
    att hålla koll på dagarna. Behöver en ny inför höstterminen.
  • Skinnjacka.. en svart! såg en snygg på Oscar's.. den kanske det blir : )
  • Löshår+isättning.. löshår kostar ungefär 600:- och isättningen 400(tror jag det var)
    om jag gör det hos Emma.. Det första jag ska göra när jag får min lön :D
  • Piercing.. vet inte hur länge jag velat ha det nu, i naveln alltså.
    Enligt många är det omodernt, men det bryr jag mig inte om..
    jag tycker det är skitsnyggt till en brun mage på sommaren !
  • Resa.. det planeras resor i höst. Det gillar vi! Länge sedan jag var utomlands nu..
  • Dator! Min börjar bli skit.. tangentbordet fungerar knappt. Ibland slocknar skärmen
    bara sådär.. kanske dags att börja kolla runt efter en ny ;)
  • Färgade jeans.. rosa maybee?
  • Armband från KyssJohanna och Coco.. finns så mycket fint !

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Åh , den bikinin har jag velat ha jättelänge men den finns inte i Linköping . :(

2007-07-13 @ 12:25:14
URL: http://jenniferelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0