♥ Utmaning!

Jag blev utmanad av Tess : )

Mitt bästa köp:
Jadu.. Just nu är det kanske mina vita tygskor som jag älskar!
Mitt sämsta köp: Hänger massor kläder som jag aldrig använt i min garderob : /
Mitt dyraste köp: Jag vet faktiskt inte.
Mitt billigaste köp: Armband och örhängen från Gina tricot för 5:- styck.
Mitt senaste köp: Bikinin från Nelly.. fast den har jag inte hämtat ut än iofs.
Mitt nästa köp: Hoppas det blir Sun-klänningen från Whyred om den finns kvar.
Ett köp jag ångrar att jag inte gjorde: Åh, massor. Den svarta skinnjackan från Tradera kanske?
Mitt önskeköp: Nån cool t-shirt från Marc Jacobs : )
Jag utmanar: Amanda, Denice, Emma, Emmy, Mira och Pyttis : )

Kommentarer
Postat av: Honeydew :)

Uh, jag vill också ha SUnklänningen..

2007-07-31 @ 23:52:20
URL: http://honeydew.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0