♥ Vad tycker du om Sofi Fahrman?

108460-1223
Antingen så gillar man henne.. eller så gör man inte det ;)
Jag tycker det är kul att läsa om Mode på Aftonbladet,
visserligen skriver Sofi oftast sånt som alla redan vet..
"- Shorts är popurlärt i sommar" Vem vet inte det?
Och jag blir ibland irriterad på att hon alltid har samma min på alla bilder.
Det där smilet.
Hon klär sig väldigt snyggt iaf,
jag skulle inte tacka nej till hennes garderob!

Hennes outfitFilippa K visningen var däremot mindre snygg,
eller vad tycker du?


Vad tycker du om Sofi?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tuttaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar ! :D

2007-07-03 @ 00:44:47
Postat av: Sneki

tycker hon är socker söt:D

2007-07-03 @ 13:49:04
URL: http://snekis-blogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0