♥ 3 saker..

Sitter i skolan för första gången på några månader..
Lite tidsfördriv !

Tre saker jag inte förstår mig på:
Falska människor.
Sveriges väder.

Min pappa.
Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet
jag sitter vid:

Musmatta
Mobil
Nyklar

Tre saker jag gör just nu:
Bloggar
Pratar med Denice
Tänker på Kit

Tre saker jag vill göra innan jag dör:
Resa jorden runt.
Bli miljonär.
Få barn

Tre saker jag kan:
Shoppa.
Prata
Äta godis.

Tre saker jag inte kan:
Komma i tid.
Laga mat
Köra bil

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
Vet inte

Tre saker jag skulle vilja lära mig:
Laga mat
Spara pengar.
Köra bil

Tre favoriträtter:
Fläskfilé med potatisgratäng
Spaghetti o köttfärssås
Kycklingssallad

Tre personer jag utmanar:
.. Alla som läser min blogg !


Kommentarer
Postat av: John

Du hade rätt jag har ingen aning om hur man fixar bloggen. Din är ju kanon fin. Hur ändrar man?

2007-06-01 @ 16:40:27
URL: http://johnvalencia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0