♥ En dagens!

Det var länge sedan nu!
Torsdag, 28/6..

Dagens frukost: Bulgursallad ;)
Du har på dig: Mjukis-shorts, sidénpyjamas-jacka.
Du blir glad när: Jag träffar folk jag tycker om : )
Är du kär nu: Ofc.
Du blir arg när: Alla tjatar och gnäller.
Du längtar efter: Jag vet inte riktigt..
Dagens låt: Västerbron - Laakso
Dagens dusch: Tog ett bad förut : )
Dagens frisyr: Nytvättat, i toffs.
Dagens smink: Ingenting.
Dagens händelse: Vara med Kit hela dagen <3
Dagens planer: Slappa, sova, vila, laga mat, städa, film, bada osv.
Dagens vill ha: Pengar !
Dagens saknad: Denice.
Dagens drog: Limesås.
Dagens tråkigaste: Städning.
Dagens finaste: Kit.
Dagens önskan: Att jag o Kit kunde åka utomlands imorn.
Dagens måste: Städa, Bada
Dagens dricka: FUN light saft.
Dagens köp: Inget.
Dagens mat: Pasta o köttfärssås, mozzarellaost, ruccola, tomat osv : )
Dagens sjuka: Ont i min mun.
Dagens kärlek: Kit !
Dagens mående: /

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0