♥ Freedag !

Tänk om alla dagar kunde vara som denna : )
Med vissa undantag dock: min förkylning, min mage,
allt svull, värmen.. osv. Men men, man ska inte klaga.
Det här har varit en bra dag : ) Och den kommer bara bli bättre!

Inatt tältade jag och Kit på hans baksida..
vi vaknade jättetidigt imorse av att det var som en bastu.
Fy helvete vad varmt det var! Jag hade Kits tjock-tröja på mig också.
Vi packade ihop tälten och sen kom Lisa med jordgubbar,
som vi doppade i nougat och åt till frukost. haha : )
Sen slappade vi i några timmar innan vi åkte hem till mig o åt middag.
Efter det vilade vi mest.. Kit var hanska "OPEPP" på allt,
för att citera honom själv. tönt ;)

Nu har jag ätit kvällsmat, duschat och pratat i telefon med X antal personer,
sitter här med ansiktsmask och ett glas Pampino.. pepino.. pempino.
Skitsamma hur det stavas, gott är det iaf !

När kit slutat jobba, duschat och tagit sig hit ska vi gå hem till Jimmy kamel
och Ywonne, för att senare gå iväg ner till Råssnäs och ha trevligt med
massor människor : ) Jättemånga som ska dit ikväll !
Och den här gången är nog inte alla 12+:are, haha.
Det blir nog roligt ;)

Nää, nu ska jag sminka mig.. Hoppas ni får en trevlig kväll : )
Puss på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0