♥ Jag vill utomlands !

Åååh, hatar vädret ! Jag vill verkligen utomlands just nu..
Min högsta önskan.
De flesta jag känner har bokat en resa i sommar/höst, som de kan se fram emot.
Men jag.. jag har inte varit utomlands på jättelänge.
Och jag kommer väl inte få åka någonstans på många år : /

Jag satt o kollade lite på Sista minuten-resor precis..
Om jag o Kit skulle åka utomlands själva i en vecka,
skulle det kosta ungefär 4000:-
Det är skitbilligt.. men, 30:- i min plånbok kommer jag inte långt på.

Kommentarer
Postat av: Sofie

FAN jag vill också utomlands!

2007-06-19 @ 00:46:06
URL: http://retrosofie.blogg.se
Postat av: Anonym

Det är just därför man jobbar!!!! Det är värt allt slit. : )
/ moster L

2007-06-21 @ 10:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0