♥ Lördag !

Idag har varit en riktigt bra dag faktiskt.
Åt frukost med familjen, gjorde mig iordning.. 
Sen åkte vi hem till min farbror ett tag o hälsade på : )
Farmor o farfar var där, och dom tyckte att jag blivit söt igen
nu när jag tagit bort piercingen.. haha.
Dom gillade verkligen inte när jag tog den för ett halvår sedan,
det blev sånt bråk att min familj o jag inte träffade dom på nästan 2 månader.
Men nu är det bra igen som sagt.

När vi varit hos min pappas bror åkte vi till McDonalds o köpte glass..
Jag testade den nya Solero-glassen.. mycket god : )
Hämtade upp Kit vid biografen,
sen åkte vi till Pariserviken o kastade lite sten, haha.

Åkte hem, gick till Lidl, kollade på Kyle XY o slappade galet : )
Sen åkte Kit iväg för att jobba, och vi åt god kvällsmat.
Det är ungefär allt som har hänt idag.

Nu håller jag på att städa förfullt i mitt rum..
mamma o pappa sa att jag kunde få tillbaka min dator om jag städade riktigt fint.
Ska bli så skönt att äntligen på tillbaka den!
Då kan jag blogga mycket mer igen och lyssna på min musik.

Snart kommer Carro hit också.. hon ska kolla på när jag städar, haha :P
Aja, det blir kul : )

Tillbaka till städningen! Puss så länge : )

Kommentarer
Postat av: denice

skönt att allt e lugnt i släkten nu igen

2007-06-16 @ 21:07:21
URL: http://nemo.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0