♥ Min hemliga blogg!

108460-1124

Visste ni att jag har en hemlig blogg? Inte många som vet..
och det är ju bra iofs, eftersom jag vill att den ska vara hemlig : )
Nu när den här bloggen fått ganska många besökare om dagen känner
jag att jag inte kan skriva allting som jag vill skriva..
därför gjorde jag en ny blogg för ganska länge sedan.
Här skriver jag sånt som ingen annan får läsa..
Iallafall ingen som jag känner ;)

Nu är ju inte min hemliga blogg hemlig längre eftersom jag skriver om den här..
men jag har lösenord på den, så det är lugnt :D

Haha, vilket skitinlägg det här är..
Aja, det jag ville komma till är iaf att besöksstatistiken på min hemliga blogg
ser ganska rolig ut, haha =)


Kommentarer
Postat av: Emma

hej! jag skulle verkligen behöva hjälp med min blogg, kan du hjälpa mig? mvh Emma.

2007-06-20 @ 14:03:47
URL: http://emmafinnjavel.blogg.se
Postat av: janna

du är lurig ju fan

2007-06-20 @ 23:11:17
URL: http://purpleangel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0