♥ Onsdag !

Det är härligt när man kommer hem och möts av jordgubbar o mjölk,
och ett nystädat rum! Mamma hade städat mitt rum o bäddat min säng.
Så nu är det skinande rent : )
Och pappa hade köpt jordgubbar, o förengångs skull sparat några till mig ;)
Det var gott kan jag lova.. Idag har jag bara ätit massor god mat !

Imorse vaknade jag på fel sida.. mådde ganska pissigt.
Men jag tog på mig o fixade till mig lite, och åkte till Kit som jag hade lovat.
Redan när han öppnade dörren mådde jag bättre : )
Vi vilade.. som vanligt, haha.
Sen gick vi till Ica o köpte lite grejer till salladen som vi skulle göra.
Gick hem igen o började med salladen.. Den blev verkligen jättegod!
Pastasallad med Pesto, Avokado, paprika, ruccola, fetaost, rödlök osv. mums!
Vilade i några timmar, tills klockan blev typ 8...
Då åkte jag hem, för kit skulle till stan o gå ut på Onsdagslubben Hugos..
där inte jag kommer in eftersom jag är en fjuttig 17åring!

Åkte hem, åt jordgubbar framför tvn med mamma..
Sen satte jag mig här : ) Och det är allt ..

Blir så jäkla arg när man kommer hem och det är typ 48 pers som skrivit till en på msn,
man tänker "vafan, jag är ju Inte vid datorn" .. sen ser man att man är Online.
Helvete.

Aja, hoppas Kit kommer hem snart så att jag kan gå o lägga mig..
Jag kan inte sova förrän han är hemma, ifall det händer något..haha.
Töntigt jag vet.. Men man vet ju aldrig ;)

Mjaaa, men blir väl inte mkt mer bloggande idag iaf..
Skönt att jag fått tillbaka min dator nu : )
Lovar att det blir massor bloggande imorn!
Puss o godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0