♥ Shoppingberoende?

Haha jaha, då var det studiebidraget också slut då.. haha :D
Nedå, jag skojar bara.
Men ojoj vilka fynd jag gjorde i stan idag ;)
Ska gå o ta kort på allting nu och lägga in i bloggen sen.
Sålde min skinnjacka idag : ) Carro passade jättebra i den kan jag lova!
De 400:- som jag fick för jackan + endel av studiebidraget.. gick till en ny bikini,
en t-shirt från H&M, 2st nagellack, ett skärp, strumpor, ny foundation,
ny mascara, läppglans, ansiktsrengöring, 2st ansiktsmasker..
..och ja, det var nog allt :D

Blir så trött på mig själv ibland.. Att jag aldrig kan lära mig att hålla i pengarna!

Kommentarer
Postat av: emma

jag är både spara och slösa tjej :) denna vecka har jag shoppat för ca 1000 kr:p men fått rätt bra saker för de pengarna :) roligt att shoppa ju.,

2007-06-29 @ 22:44:34
URL: http://emma86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0