♥ Sommarlov !

Yes, nu kan man säga att jag har sommarlov : )
Ingen skola imorn, och nästa vecka ska vi bara vara ute varje dag
o kolla på beachftoboll osv.. Det är väldigt trevligt kan jag lova ;)
3:orna brukar vara fulla då också.. det är kul att kolla på, haha.
Jag ska också vara full.. fast det är ju några år kvar dock.

Ikväll ska vi äta Tacos! Mums.
Och snart kommer Kit hit förmodligen, så ska vi gå o spela minigolf
så fort jag städat klart i mitt rum.
Det ser förjävligt ut ärligt talat..
ligger massor överblivna goodiebags överallt ;) heheh.

Kit o jag ska tälta ikväll, på hans baksida.. hahah.
Vi ska köpa skumgrejer o grilla, och doppa jordgubbar i choklad!
Det blir mysigt.


Nu måste jag lämna datorn iaf, pappa tjatar.
Får inte sitta här något mer idag så.. Puss o godnatt : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0