♥ Tjejsnack v.26 !

Frågor - Glädje

  • Vad var roligaste upplevelsen på DIN midsommar?
    [Någon händelse, någon som sa/gjorde något roligt.]
    Festen hemma hos Kit : )
  • Vad för "vardagsgrej" får dig att känna extra mycket glädje?
    Träffa Kit.
  • Varför och på vilket sätt gladde DU någon senast?
    Haha, vet inte riktigt. När jag fixade Denice, Martins o Toves blogg kanske.
  • Vad är det "bästa som har hänt" dig i ditt liv?
    Hm, än så länge.. jag vet inte riktigt. Att jag började gymnasiet kanske?
    Träffade hur mkt nya kompisar som helst.. vänner för livet : )
  • Har du något roligt att se fram emot just nu? Vad?
    Flytta till Kit imorn :D

---> Tjejsnack !


Kommentarer
Postat av: kit!

midsommar står det ju, pucko! :)

2007-06-24 @ 16:12:42
URL: http://kittle.blogg.se
Postat av: Malin

Kan du hjälpa mig med header? Emma sa att jag skulle fråga dig...

2007-06-24 @ 17:50:16
URL: http://crazykenzo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0