♥ Utmaning !

Jag har blivit utmanad av Denice : )

JAG

Namn: Madde
Ålder: 17, snart 18.
Civilstatus: Upptagen!
Bor: i Motala
Sysselsättning:  Pluggar. Precis slutat Teknik 2an.. börjar 1an nästa år.
Framtidsplaner: Jobba på H&M eller något.. Resa massor iaf.

UTSEENDE:

Ögonfärg: Ljusblå.
Hårfärg: Blond.
Längd: 167 cm 

Mest nöjd med: Ögonen kanske.
Minst nöjd med: Vet inte.

SKÖNHET

Favorit märke, makeup: Make up store.
 Favorit märke, hudvård: Clinique.
Favorit märke, hårprodukter: Loréal.
Kan inte leva utan produkt: Mascara.
Bästa skönhetstips: Soova, äta bra mat och vara noga med rengöring.
♥ Bästa hår/makeuptips: Rouge piggar alltid upp.


KLÄDER/FASHION


Favorit affär: Gina Tricot, H&M, TopShop.
Favorit plagg:  Tunika/Klänning till tights.
Favorit assocear: Min skinnväska och pilgrimsörhängen.
Dyraste: Min skinnjacka kanske.
Billigaste: Jättefint linne från Ellos för 16:-
Stilikon: Nicole Richie.

Tv/FILM/MEDIA

♥ Favorit tv-pogram:
Sikta mot stjärnorna älskade jag när jag var liten.
♥ Favorit kanal: 5an !
Favoritfilm: Girl next door är bra : )
Favorit tidning: Cosmopolitan, VeckoRevyn.
Favoritbok: Minns inte när jag läste en bok sist..
Favorit skådis: Ingen aning.

Du visste inte att jag:

Hatar spindlar - Det finns inget äckligare.
Har massor tvångsbeteénden som jag måste göra varje dag, haha.
♥ Har varit kär i en 32 årig... man, kille, skitsamma.

Jag utmanar dessa tre:
Kit
Tove
Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0