En Dagens!

Dagens frukost: Hoppade över frukosten..
Du har på dig: hotpants + sidenskjorta som jag haft sen jag var liten.
Du blir glad när: Hm.. alla är glada o har roligt.
Är du kär nu: Ohja.
Du blir arg när: Allt går åt helvete.
Du längtar efter: Maj
Dagens låt: Foo fighters - Next year.
Dagens dusch: Blir senare..
Dagens frisyr: heh, halvgult o fluffigt.
Dagens smink: Inget alls just nu.
Dagens händelse: O'Learys ikväll : )
Dagens planer: Vakna, sitta vid datorn, slappa, göra mej iordning, festa.
Dagens vill ha: Pengar!
Dagens saknad: Hemligt.
Dagens drog: Läkerol
Dagens tråkigaste: Att jag var seg så att jag missade stan med D o C.
Dagens finaste: Ingen, än.
Dagens måste: Duscha !
Dagens dricka: Vatten.
Dagens köp: Ingenting.
Dagens mat: Kalops o potatis, haha.
Dagens sjuka: Ont i magen.
Dagens kärlek: Dedu.
Dagens mående: Sådär nu, men det blir bättre framåt kvällen..

Kommentarer
Postat av: ebba

Kul med en lista! ;D

2007-03-10 @ 08:08:02
URL: http://ebbaz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0