Ett bra slut på en bra vecka : )

Vilken bra dag det har varit idag : )
Har varit hos Kit nu på kvällen, kollat på The Holiday o The Departed.
Riktigt bra filmer : ) The Holiday är min typ av film, sån där romantisk sak
som man gråter till, haha. Iaf jag gjorde det ;)

Nu har jag legat på Mest aktiva listan i sammanlagt 3 dygn ungefär.
Inte för att jag räknar timmarna ;)..
men det är verkligen kul att ha så många besökare.
O massor kommetarer får jag också, det är jätte roligt. Fortsätt så : )
Tyvärr har jag fått en och annan elak kommentar redan, o det är ju mindre kul.
Ni som tänker hålla på o skriva elaka saker anonymt kan lika gärna dra..
Jag bryr mig inte.

Det är massor som frågat om jag kan hjälpa dom med deras bloggdesign..
Visst kan jag det. Jag kan hjälpa er alla så fort jag har tid : )
Hoppas det inte gör något om ni får vänta, jag tar er i tur och ordning.

Aja ska gå o lägga mej snart, så fort jag svarat på era kommentarer o sådär : )
Är riktigt trött... Sov gott. Puss puss.

108460-648

Hon är speciell. Älskar den här bilden !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0