Freeedag !

Woho, det är Fredag idag ! Vad jag har längtat..
Det kommer bli en riktigt rolig dag idag : )
Jag vaknade halv 12 idag, det var skönt att äntligen få sova ut.
Det blev lite jobbigt igår kväll när jag skulle sova, var tvungen att städa,
jag saknade Kit.. O sen hörde jag massor ljud också,
som gjorde det ännu svårare att somna. Tyvärr är jag väldigt lättskrämd ;)
Men det gick tillslut iaf : )
Idag har jag bara ätit mat med mamma framför Våra bästa år,
hon hade med sig pizza hem idag. Ingen höjdare precis.. jag hatar pizza.
Det är jätte fint väder ute, tyvärr blåser det lite så det är ganska kallt.
Men jag funderar ändå på att gå ut en sväng : ) Jag blir så glad av solen.

Om ca 3 timmar kommer tjejerna hit, då ska vi välja filmer till kvällen o där efter
åka hem till Sara : ) Ta en promenad, laga mat, se filmer o bara mysa.
Kommer bli en michet trevlig kväll detta ;)

Waah, måste duscha !
Trevlig helg : )
Puss puss.


Kommentarer
Postat av: ems

Tack så mycket! =) Trevlig helg, själv!
Kram!

2007-03-16 @ 14:29:07
URL: http://emelieelisabeth.blogg.se
Postat av: Sara

Hehe tack :)
Trevlig helg själv !

2007-03-16 @ 14:41:24
Postat av: Lakritsshots

Tack, jag köpte dom på HM ;)

2007-03-16 @ 14:45:03
URL: http://jenniiiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0