Godnatt sweeties : )

Jag ska sova tidigt ikväll. SKA.
Jag har sagt det varje kväll i en vecka nu, men gått o lagt mig 4-5 ändå.
Måste få in lite bra sovrutiner igen. Inget bra för kroppen att ha det såhär..

Sitter o lyssnar på Marie Lindberg, den där läraren i Melodifestivalen ni vet.
Så gullig låt.. Hon har verkligen fin röst.
Kanske har man blivit ett Melodifestival freak ? Sämst.
Lyssnar på de låtarna dygnet runt, haha.

Aja, ska spela lite CS ett tag nu..  sen sova direkt.
Måste vara utvilad imorn, varför vet jag inte..
men jag känner på mig att det kommer bli en underbar dag : )

Sååå.. Sov gott ! Puss puss.

108460-659

I'm here without you, but you're still with me in my dreams.

Kommentarer
Postat av: kittie

aaah, hoppas det går bättre för dig än det gör för mig, puss!

2007-03-13 @ 03:32:36
URL: http://kittle.blogg.se
Postat av: amanda

sov så gott :)

2007-03-13 @ 12:22:26
URL: http://tjoppes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0