Helloo Saturday !

Dagen började sämst, men blir bara bättre och bättre.
Har varit hos Kit mest hela dagen : ) kollat på en jättebra film,
ätit ägg och slappat i sängen. Tiden går så fort när jag är med Kit : /
Rätt som det var, var klockan 5 o det var dags för Kit att åka till jobbet.

Nu har jag varit duktig också : ) Hjälp mamma o pappa med maten,
blir jättegod mat ikväll - grillad fläskfilé med kroketter och sötsur sås.
Mums ! Och till efterrätt blir det Hallondröm á la Maddie ;)
Blir slapp hemma kväll ikväll, jag vet att jag sa det igår med..
men ikväll ska jag vara hemma, orkar inte gå ut och fara runt.
Ska städa lite i rummet, kolla på tv och slappa galet.
Skönt att det är sista mars idag, april kommer bli en bra månad !

Hallondröm á la Maddie: (2 port)
1 banan
½ dl vaniljyoghurt (lätt)
bailey's
frysta hallon eller jordgubbar.

Mosa bananen, blanda i yoghurten och bailey's.
Den ska bli krämig.
Häll upp krämen i två serveringsskålar, toppa med hallon.

(eller jordgubbar).

image759

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0