Idag är en bra dag !

Yes it is : ) Jag har ätit nyttigt hela dagen, o jag har gjort allt som jag skulle göra.
Kom hem från Willys nyss. Handlat massor god mat o sådär.
O sen fick jag hårfärg av farmor också : ) Så jag slapp betala själv. Så snäll hon är.
Så imorn, eller på lördag, blir det att färga håret : ) Har ful utväxt nu som måste försvinna.
Jag känner mej extra fresh för tillfället. Nyduschad, insmörjd,
o allt sånt där ;) O mina hanky pankys gör så jag känner mej lite extra lyxig också : )
Haha, det är skönt att må bra ibland :D

Funderar på om jag ska till skolan imorn eller inte..
Naaa, det blir nog inte så faktiskt. Börjar få ont i halsen så det är bättre jag
ligger hemma o vilar mej eftersom jag ska festa på kvällen ;)
O sen ska jag till stan en sväng också, köpa nagellack + silverschampo : )

108460-574

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0