Incomplete !

Jag vet att det är extremt dåligt med bloggande just nu..
men det beror på min otroligt dator, och det här jäkla internet.
Hinner knappt logga in på msn förrän hela datorn säckar ihop
och dör, haha.
Aja, pappa ska fixa det nu i helgen,
så nästa vecka är jag tillbaka på heltid igen ;)
Har inte hänt speciellt mkt ändå..
Igår vaknade jag av att Kit ringde på dörren : )
Sen var jag med honom hela dagen, låg i min säng,
pratade med Jimmy kamel, och gick till Pizzerian o åt pizza,
eller Kit åt pizza.. jag hatar det, så jag åt sallad istället : )
Och idag har jag varit i skolan på möte med min
klassföreståndare + syon. Pratat lite om min framtid o sådär.
Och vi kom fram till att jag ska börja handel efter sommaren iaf : ) Det blir nice.
Jag kommer få börja om i 1an, men det gör ingenting.
Jag har ju knappt varit i skolan de här 2 åren på teknik så.. ;) hehe.
Det löser sig alltid : )

Just nu sitter jag och Denice nere i mitt kök och gör cernit lera - frukter m.m : )
Blir ganska nice faktiskt ;) Vi ska (försöka) sälja dom imorn på mässan i Norrköping.
Jag tror det blir skit kul imorn verkligen !
Först UF mässan på De Geer, och äta på stan o ha det allmänt trevligt ;)
Sen på kvällen ska jag på fest hos Carro eftersom hon fyller 18 : )

Men men, ska göra klart frukterna o sådär nu : )
Sen blir det tv och sova tidigt !
Ska vara i skolan halv 8 imorn :S fy helvete..
så tidigt har jag inte gått upp på 6 veckor typ : / haha.

Trevlig helg och allt sånt där, ifall jag inte hinner skriva imorn ;)
Puss puss !

Kommentarer
Postat av: Isabella

Hej hej.. jag mejlade dej för mer än en vecka sedan om hjälp med bloggen. Nu har jag inte fått något svar så jag frågar för treeeeeeeeeeedje gången ifall du kan hjälpa mig? Du kan ju kolla din mejl..

2007-03-22 @ 22:24:50
URL: http://winonaryder.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0