Jag saknar dig !

Har precis ätit kvällsmat, pasta med nån kinesisk (!) gryta.. väldigt gott : )
Tur att någon kan laga mat i den här familjen iaf. Jag kan det inte.
Nu väntar jag på att Melodifestivalen ska börja, jag tror det börjar vid 8 va?
Skönt att vara hemma ikväll, slappa med familjen o sådär bara : )
Det var länge sedan jag var hemma på en helg.

Fast jag saknar Kit, o skulle gärna träffat honom även denna kväll.
Han är bäst <3

Ska väl försöka fixa nån blogg nu innan Melodifestivalen börjar.
Jag har fått massor förfrågningar från folk som vill att jag ska hjälpa dom,
jätte kul : )
Jag ska försöka hjälpa er alla, men jag tar er i tur o ordning så hoppas det inte gör
något att ni får vänta ett tag. Jag fixar så fort jag kan ;)

Imorn ska jag förhoppningsvis åka o sola med Sara under dagen,
Det ska bli jätte skönt, känner mig hur blek som helst just nu. Usch : /
Efter det ska jag träffa Kit tror jag : )

Ska hämta mej lite glass nu, jag är sugen på nåt sött !
Puss så länge ;)

Kommentarer
Postat av: Olivia

Jag vill också bli brun! :)

2007-03-10 @ 20:40:52
URL: http://oliviasundin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0