Lista : )

Bästa köpet: Det måste nog varit det jag beställde idag,
fick massor kläder för en jätteliten summa pengar, wohoo !
Roligaste festen: Jimmy kamels fest den 1 september 06
Vårens låt: Hmm typ nån av de där Melodifestival-hitsen ;)
Roligaste resemålet: Cypern eller Spanien !
Bästa bio: Film eller Biograf? Haha.. Jag vet inte.
Vårens foto: Något på mig o Kit ;)
Vårens flirt: hehehh.
Bästa dagen: Alla dagar är bra dagar nu : )
Jag har lärt mig: Koka korv.
Frisyren: Blekt, Blondt o ruffsigt !
Väskan: Den där snygga från Friis & Company..
Plagget: Hm Skjortklänningen än så länge : )
Musiken: Melodifestival-låtarna eller något annat svängigt.
Vårläsning: VeckoRevyn eller SOLO : )
Beautyprodukten: Rouge !
Smycket: Mitt silverhalsband (som jag ännu inte fått tillbaka av Aleks).
Te/kaffesort: Sort? Jag föredrar det starka kanel-tet.
Skorna: Leopard ballerina ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0