Lööördag !

Bästa dagen idag.
Finns det något bättre än att vakna upp med någon man tycker om?
Inget slår det, om du frågar mig : )

Jag hade sjukt kul igår, först slappt på O'Learys o efter det
tog vi en mumsig curry baguette på Med eller utan.
Riktigt roligt faktiskt : )
Jag träffade Sara, Karin, Julia, Tove o Tobbe där också,
det var länge sedan.

Idag mår jag bättre än nånsin, hur mår ni idag ? : )
Ska ni kolla på Melodifestivalen ikväll kanske?
Det ska jag, med min familj.. det är något utav en tradition hos oss,
även om det mest är skitmusik nu för tiden, haha.

Aja, ska gå hemåt nu ;)
Puss på er sötisar !

Kommentarer
Postat av: Jennie

japp melodifestivalen, självklart :)

2007-03-10 @ 17:54:17
URL: http://unreal.blogg.se
Postat av: angie

usch melodifestivalen.. bläää- saknar det inte, avdankade pop artister som försöker sig på en sista chans... hahha näääää

2007-03-10 @ 17:55:39
URL: http://aija.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0