Lööördag !

Den bästa dagen på länge, till skillnad från igår.
Igår måste varit min olycksdag : / fast ganska kul hade jag iaf.
Tjejerna kom till mig runt 5 o valde filmer dom ville se/låna..
sen gick vi till Östenssons o köpte ingredienser till kycklingsallad
+ godaste glassen. Mötte upp Tove o Lina på vägen o gick vidare till Sara.
Körde singstar som var allmänt roligt o lagade mat tillsammans : )
Sedan åt vi o satt o pratade ett tag innan jag cyklade iväg till Viktor.
Hade lovat Jimmy kamel att komma förbi ett tag, tyvärr fick jag punka på Saras
cykel, som jag lånat, när jag cyklade dit, så jag fick gå halva vägen.. Sämst nr 1.
Hos Viktor var det ganska trevligt, och halv mkt folk : ) Sådär lagom.
Tyvärr var en person där som jag önskade inte hade varit där. Sämst nr 2.
Jag pissar på den personen. O sen fick jag reda på endel tråkiga saker också..
Sämst nr 3. men men. Det var rätt okej ändå : )
Tjejerna kom o mötte mig o först gick vi bakom en god-luktande Rabi (!),
sedan gick vi tillbaka till Sara ;)
Bastade, sjöng, åt den goda glassen, kollade på Stockholm Live osv. : )
Sedan satte vi på en film, o efter det sov vi.
De andra tjejerna var trötta, dom har ju inte vänt på dygnet som mig.
Jag var pigg o kunde inte somna förrän runt kl. 4 : / Sämst nr 4.

Idag vaknade jag klockan 9 av att Sara vrålade, o då menar jag verkligen vrålade,
mitt namn.. haha. Kollade lite på tv ett tag o gjorde mig i ordning.
Sen kom mamma o dom o hämtade mig o vi åkte till stan.
Fikade lite på Baltzar med Helen o Mats och sen gick vi runt o kollade lite : )
Jag köpte ansiktsrengöring o nya örhängen. O kollade lite på skorna jag vill ha.
Mamma o jag ska in o köpa dom skorna i veckan ;)
Åkte hem till mormor o morfar o hälsade på, gav morfar en blomma eftersom han
har fått tillbaka sitt körkort nu : ) o sen åkte vi hem till farmor o farfar o fikade.
Jag blev skjutsad till tingsrätten där vi skulle fira Denice.
Först kom hela hennes släkt o sedan åt vi smörgåstårta, och efter det kakor,
o sen bjöd dom på glass o maränger också,
fast det pallade jag inte som ni kanske förstår ;)
Min mage är halvdöd nu och ungefär 3x större än va den brukar va, haha.
Morfar o mormor kom o hämtade mig från Tingsrätten o skjutsade hem mig till Kit.
Där slappade vi ett tag, sedan kom Rade the man förbi o då såg vi film o grejer : )
Nu är jag hemma iaf, det är skönt.. har knappt varit hemma nåt i helgen.
Ska gå o lägga mig nu tänkte jag.. segt att sitta framför datorn,
o sen saknar jag Kit också.
Jag vill att det ska bli dagen imorn så jag kan åka hem till honom igen ju : )
Kit är beroendeframkallande.

Aja, godnatt folket : )

Varför dras alla killar till äckliga fjortisar?

Kommentarer
Postat av: kittie

fluffig mage :)

2007-03-18 @ 10:07:59
URL: http://kittle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0